Učenici sadili biljke, učili o strahu, komunikaciji i zemljama u koje kreću na praksu

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

U Turističko-ugostiteljskoj i prehrambenoj školi Bjelovar su tijekom ovog tjedna održana tri projektna dana.

15.3.2022. održan je Projektni dan za Erasmus+ projekt “A sustainable table for multiculturalism and inclusion”. Između mobilnosti učenici i nastavnici trebaju ispunjavati određene zadatke predviđene u projektnoj prijavi pa su tako neki od zadataka upravo bili i oni koje smo izvršili na današnji dan.

Jedan od zadataka koji su učenici imali jest da zajedničkim snagama posade biljke koje će učenici i nastavnici moći koristiti u svom radu u kuhinji. Posađene su sadnice ružmarina, bosiljka, origana i šafrana te sjeme lavande, celera, peršina i ljute papričice.

Zatim su za učenike organizirana da predavanja. Prisustvovali su predavanjima koje je pripremila nastavnica Nina Plažanin: “Učinimo hranu održivom” i “Koje hranjive tvari su neophodne za zdravu prehranu”.

16. i 17.3.2022. održani su projektni dani za Erasmus+ projekt “Vještine za budućnost”. Za učenike koji će stručnu praksu obavljati tijekom lipnja i srpnja u Portugalu i Španjolskoj, organizirana su predavanja i radionice radi jezičnih i kulturoloških te stručnih priprema.

Tea Milinović je održala predavanje “Sigurnost na Internetu” kako bi upozorila učenike koje sve opasnosti vrebaju na Internetu. Rajka Marković i Vedrana Viljevac Barić održale su predavanje “Komunikacijske vještine” – učenike su stavile u situacije u kojima su morali verbalno i neverbalno uspješno komunicirati. Osim što su se dobro nasmijali, učenici su se još bolje međusobno povezali i upoznali. Osim naglašavanja važnosti suradnje i uspješnog komuniciranja u mobilnosti koja ih očekuje, učenici su čuli i zanimljive informacije o međukulturalnim razlikama u komunikaciji između Hrvatske, Španjolske i Portugala.

Jasmina Damjanović je oba dana imala jezične pripreme s učenicima konkretno vezane uz njihova područja obavljanja stručne prakse. Adela Šporčić i Ana Špoljar su s učenicima odradile radionicu izrade loga projekta, a učenici provode glasanje kako bi se donijela konačna odluka o jednom od predloženih osam primjera loga.

Tatjana Bedeković i Vedrana Viljevac Barić radionicu na temu “Naša očekivanja i strahovi”, a koja se temeljila na prethodnoj radionici, održanoj 14.1., gdje su učenici trebali navesti svoja očekivanja od projekta i mobilnosti te koje strahove imaju zbog putovanja i boravka u stranoj zemlji. U opuštenoj atmosferi, pričalo se o dosadašnjim iskustvima u mobilnostima te koliko su njihova očekivanja usklađena s tim. Posebnu pozornost smo posvetili učeničkim strahovima i „razbijanju“ istih. Na kraju su napravljene vježbe disanja te su podijeljeni mali „šalabahteri“ koji će učenici moći koristiti u situacijama stresa i uznemirenosti

Angela Marić predavanje o Portugalu i Španjolskoj kako bi učenike upoznala s glavnim karakteristikama i zanimljivostima svake od zemalja u koju će oni putovati te kako bi se na neke stvari mogli na vrijeme pripremiti.

Da ne bi samo nastavnici predavali ili držali radionice, učenici su dobili zadatak pripremiti prezentacije na zadane teme o pojedinim gradovima u Portugalu i Španjolskoj, karakteristikama kuhinje, sportu i prirodnim atrakcijama i to na engleskom jeziku i to su s velikim uspjehom odradili pokazujući visoki stupanj znanja engleskog jezika te interes u učenju portugalskog odnosno španjolskog jezika.

Projektni dani su uspješno odrađeni na zadovoljstvo i učenika i nastavnika.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!