Ususret prvom javnom predstavljanju brze ceste, aktivisti polijepili osmrtnice Rijeci dubrovačkoj

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Ususret prvom u nizu zbora građana na temu brze ceste od Dubrovnika do Zračne luke jutros su osvanule osmrtnice Rijeci dubrovačkoj. I dok se aktivisti gerilskim akcijama bore protiv jednog od najvećeg infrastrukturnih ulaganja na našem području, svi oni koje ta tema doista zanima imat će priliku postaviti pitanja već danas u 18 sati u sportskoj dvorani Osnovne škole Mokošica.

Na spomenutom zboru građana u organizaciji Grada Dubrovnika bit će predstavnici investitora, dakle Hrvatskih cesta, ali i projektanata koji nedvojbeno mogu dati najstručnije odgovore na postavljena pitanja.

Građane Mokošice pozvao je i gradonačelnik Mato Franković koji očekuje dvosmjernu komunikaciju.

„Zbor građana sam sazvao radi sučeljavanja dijaloga između stanovnika Mokošice i cijelog područja Rijeke dubrovačke i budućih izvođača radova, Hrvatskih cesta, predstavnika IGH, izrađivača studije utjecaja na okoliš. Vjerujem kako su oni jedini meritorni da nam razjasne i ukažu na ono što misle da se može riješiti i kako se to može riješiti. Važno je i da oni čuju mišljenje građana”, istaknuo je Franković jučer na tiskovnoj konferenciji HDZ-a.

Župan Nikola Dobroslavić naglasio je da dopušta mogućnost da trasa nije ispravna, ali da ne dopušta odbacivanje prometne povezanosti županije.
Istaknuo je i da je opasno dovoditi u pitanje stručnost Studije utjecaja na okoliš jer to može dovesti do toga da se više nijednom stručnom dokumentu neće vjerovati.

„Postoje javne rasprave i javna izlaganja što je uključivanje javnosti i ako nešto nije dobro napravljeno, ako se to dokaže, onda će doći do upitnosti licence toj tvrtki. Nisam siguran kako netko može pomišljati da napravi nestručnu studiju”, naglasio je župan Dobroslavić.

Iz oporbenih redova za sada se oglasio Most i to s čak 13 razloga zbog kojih smatraju da treba reći ne trasi brze ceste koja prolazi sjevernom stranom Rijeke dubrovačke.

Umjesto, u svakom slučaju sporne i štetne trase brze ceste sjevernom stranom Rijeke dubrovačke, predlaže se, odnosno podržava se odabrati varijantu izgradnje predmetne ceste od čvora “Dubrovnik zapad” priključnom cestom na most dr. Franja Tuđmana pa dalje tunelom kroz brdo Srđ prema Šumetu i Brgatu i/ili tunelom prema čvoru “Ilijina glavica” i budućem tunelu Bosanka, predlažu iz Mosta.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!