Na SDP-ovim platformama ovih dana više je plave nego crvene boje
Kod većine stranaka koje se spremaju za nadolazeće parlamentarne izbore zna se tko im je glavni adut u kampanji. ‘Možemosi’ imaju Sandru Benčić, Most supružnike Raspudić, Stranka s imenom i prezimenom Daliju Orešković. SDP pak ima – Andreja Plenkovića!
Da će predizborna kampanja nekad ozbiljne oporbene stranke biti u najmanju ruku upitna, moglo se naslutiti ranije ove jeseni, kada je na društvenim mrežama osvanula skandalozna poruka o umirovljenicima i štriku oko vrata. Do danas je ostalo nejasno tko je od vojske domaćih i stranih stručnjaka za odnose s javnošću kojima se SDP hvali amenovao takvu promociju suicida u javnom prostoru. Ubrzo nakon tog gafa, koji je zgrozio i dio samih SDP-ovaca, uslijedio je novi. U javnosti je osvanuo crveni medvjedić koji je, u ime Peđe Grbina i ostataka njegove ekipe, najavio besplatni vrtić sa svu djecu ako SDP dođe na vlast. Nije trebalo dugo da novinari otkriju kako ni ta poruka ne drži vodu jer je upravo u općinama i gradovima u kojima je SDP već na vlasti – vrtić najskuplji.
Paralelno uz neuspješno osmišljene akcije, u borbi za naklonost birača SDP koristi još jedno snažno oružuje – “pljuvanje” po svemu što dolazi od HDZ-a, Vlade i Andreja Plenkovića. Posljednjih tjedana tako u javnim nastupima članova stranke, kao i na SDP-ovim platformama na društvenim mrežama, sve vrvi od HDZ-a. “Hrvatima je svaki dan petak 13. zbog HDZ-a i Plenkovića.” “Nema sreće za Hrvate dok je HDZ-a i Plenkovića.” “Poljski primjer potvrđuje – moguće je skinuti HDZ i Plenkovića s vlasti.” Na SDP-ovom facebooku i instagramu plava je ovih dana prekrila crvenu boju, a po broju fotografija Andreja Plenković nadmašio wanna be premijera Grbina.
Na žalost dugogodišnjih birača i simpatizera, SDP na taj način samo nastavlja s politikom koja ga je dovela na najniže razine popularnosti u povijesti. U nedostatku kreativnosti i kvalitetnih prijedloga rješenja za probleme i dodatno dizanje standarda u Hrvatskoj, SDP se okrenuo jedinom što još očito zna – ocrnjivanju protivnika. Koliko je takva politika pogrešna, potvrđuje i činjenica da su košaricu dobili od svih dojučerašnjih potencijalnih političkih partnera. Njih PR kampanja s Iblerovog trga, očito, nije impresionirala. Teško je vjerovati da će impresionirati birače. A još teže je vjerovati da Grbin i njegovi PR ‘stručnjaci’ vjeruju da hoće.