Prihodi od turizma sljedeće godine rastu na 311 milijuna kuna?
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) prema Godišnjem programu za 2022. planira ukupne prihode od 311 milijuna kuna, što je devet posto više u odnosu na plan za 2021., a sve aktivnosti usmjerit će u daljnje pozicioniranje Hrvatske kao najpoželjnije i najsigurnije destinacije Mediterana te ostvarenje 90 posto turističkog prometa iz 2019.
Ističe to direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji na upit Hine o planovima i programu rada za 2022. napominje i da navedene ciljeve planiraju postići provedbom intenzivnih marketinških i PR kampanji, prilagođenih situaciji na svakom pojedinom tržištu.
– U fokusu promocije će biti područja poput nautike, biciklističkog turizma, eno-gastronomije, prirode te aktivnog i zdravstvenog turizma, odnosno ona za kojima je u okolnostima pandemije najveća potražnja, naglašava Staničić.
Osim na domaće, promociju će HTZ u 2022. usmjeriti i na teritorijalno bliža tj. tradicionalno jaka tržišta, poput Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije i druga, dok će se od dalekih tržišta posebno fokusirati na tržište SAD-a.
– Još bolje rezultate na pojedinim tržištima planiramo ostvariti kroz širenje mreže predstavništava, a bude li uvjeta planiramo pokretanje procesa otvaranja novih ureda predstavništva HTZ-a u Ukrajini i Španjolskoj. Uz to, u 2022. će se izrađivati novi strateško marketinški i operativni plan hrvatskog turizma kao dugoročni strateški okvir koji će odrediti strategiju komuniciranja i smjernice za afirmiranje Hrvatske kao visokokvalitetne destinacije – najavljuje Staničić.