Može li ta regija iskoristiti svoj turistički potencijal?
ČAZMA – “Skrivena od očiju, ali blizu srca” . Upravo pod tim sloganom LAG Moslavina želi brendirati Moslavinu kao turističku destinaciju. To je popriličan izazov jer se Moslavina proteže kroz nekoliko županija.
-Moslavina je danas rascjepkana na području tri županije, Bjelovarsko-bilogorske, Sisačko-moslavačke i Zagrebačke, a to je jedinstveni životni prostor koji obiluje raznim sadržajima tako da te administrativne granice ne bi trebale biti prepreka bi barijera razvoju ovog kraja – napominje čazmanski gradonačelnik Dinko Pirak.
Brendiranjem se želi objediniti turistička ponuda, a tu priliku vidi i Čazma.
-Turizam je zanimljiv za Moslavinu tako da će ovo brendiranje dobro doći cijelom ovom kraju tako da se njime istakne sve ono što možemo ponuditi turistima – ističe Pirak.
Moslavina doista ima što ponuditi – od Moslavačke gore, preko naftnog rudarstva, drvene arhitekture do vinskog bisera škrleta.