Nakon pet godina s proizvodne trake sišla prva Rimac Nevera, neman s 5000 KS

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stupnja razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i američke homologacije te više od 1,6 milijuna sati istraživanja i razvoja, prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere sišao je s nove proizvodne linije u postrojenjima Rimac na Jankomiru. Prvi primjerak serijskog broja #000 ostat će u vlasništvu Bugatti Rimca, dok su prvi primjerci namijenjeni za kupce već u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji.

Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima diljem svijeta, priopćeno je iz Rimac Grupe.

Prvi primjerak, završen u nijansi callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska, sudjelovao je na prošlomjesečnom Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji u nizu vožnji uz poznati Hillclimb.

Prvi automobili namijenjeni isporuci kupcima već se sklapaju, pri čemu je za svaku Neveru potrebno pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u Rimčevim pogonima. Uskoro će se isporučivati diljem svijeta putem Rimčeve globalne mreže od 25 službenih distributerskih partnera, koja se proteže diljem Sjedinjenih Država, Europe, Bliskog istoka i Azije.

Kako bi se postigli ciljevi iznimno visokih performansi, koje je tim postavio za Neveru, sve glavne komponente morale su biti razvijene posebno za ovaj automobil. Potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila razvijeni su posebno za Neveru. Tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je nanovo razvijen tri puta (primjerice, s dvostupanjskog prijenosa na stražnjim kotačima na jednostupanjski), u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.

Proces razvoja i homologacije bio je izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila, 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno je testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 °C. Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s devet uništenih automobila u 45 različitih testova sudara – sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama, a s ciljem omogućavanja kupcima da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu, ističe se u priopćenju.

“Na početku projekta Nevera proveli smo tisuće virtualnih simulacija i eksperimentirali s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. U to je vrijeme oko 300 ljudi radilo u tvrtki, a sada, kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1.500 kolega, dok je izgradnja našega novog Rimac kampusa od 100.000 m² u tijeku”, komentirao je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe. 

Prema njegovim riječima, kampus će s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon prijašnjih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjega proizvodnog pogona u Zagrebu. Rimac kaže da je to bio jedan od najvećih izazova jer se paralelno s razvojem Nevere, Grupa ubrzano širila – rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa i brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora.

Nevera je razvijena kako bi postala vrhunski električni hiperautomobil kakav je danas, spreman oduševiti vozače i putnike na način koji nikada prije nisu iskusili. Jedva čekamo vidjeti mnoge Nevere kod svojih novih vlasnika i vidjeti ih kako uživaju dok ih koriste, poručuju iz Rimac Grupe.

Rimac Nevera postavila je nova mjerila za performanse automobila. Četiri elektromotora proizvode 1.914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1,9 sekundi, a do 160 km/h (100 mph) za 4,3 sekunde. S ponosom noseći ime u čast Hrvatske, poput nevere na Jadranskom moru – Rimac Nevera se u tren oka može transformirati iz udobnog, vještog automobila na cesti u stroj vrhunskih performansi. Ovaj automobil se sa svojim performansama već istaknuo kao proizvodni automobil s najbržim ubrzanjem na svijetu, a uz to ga je prestižni magazin Robb Report proglasio najboljim hiperautomobilom, magazin GQ hiperautomobilom godine te Top Gear najboljim električnim automobilom visokih performansi.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!