Mogu li online tržnice ugroziti kupovinu na tradicionalnom placu?

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

BJELOVAR – Prošle godine za vrijeme lockdowna mnogim poljoprivrednicima je online način prodaje bio i jedini mogući način plasmana. Organizirali su se proizvođači sami, dio gradova je oformio svoje online tržnice, a iskustva proizvođača koji su prodaju s tezgi preselili u virtualan prostor su bila različita.

-Meni je jednaka prodaja ovoga trena kao i na tržnici. Sve ovisi kakvu proizvodnju imate, ako imate jedan-dva artikla normalno da se online prodaja ne isplati – rekli su nam u travnju prošle godine bjelovarski poljoprivrednici Marina Roher i Ivan Petrinović.

Dio online tržnica je aktivan i sada gotovo godinu dana kasnije kada i one obične rade, a pitanje je mogu li one ugroziti poslovanje onih tradicionalnih, fizičkih tržnica? Teško, smatra Josip Heged iz bjelovarskog Komunalca. Na bjelovarskoj tržnici, kaže, nisu primijetili pad interesa.

-Mi nismo osjetili da na tržnici postoji pad prometa. Po licitaciji mjesta kada smo obnavljali godišnje ugovore smo vidjeli da su svi prodavači i dalje zainteresirani za svoja uobičajena mjesta – navodi Heged.

Tržnice ili kako ih se često naziva trbusi grada su naime puno više od mjesta za kupnju. One su i mjesto razgovora, druženja, dobivanja savjeta, za one spretnije i mjesto cjenkanja. Da je završetkom strogog lockdowna i interes Bjelovarčana za online trženjem pao, potvrđuje i Marina Roher.

-Ljudi sada više ne naručuju već više kupuju prema potrebama, prošetaju. Nije više onako kako je bilo – kaže Roher koja priznaje kako ni njeno gospodarstvo sada ni ne može i proizvoditi i biti na tržnici i dostavljati.

Sada se bjelovarska povrćarka samo nada da će toplije vrijeme privući više Bjelovarčana na tržnicu te da će im moći prodati svoju salatu, korabicu, mrkvu i ostatak bogate ponude.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!