Prve kilometre nove zagrebačke tramvajske pruge gradit će austrijski građevinski div
U srijedu je objavljena odluka o odabiru izvođača za povijesni projekt proširenja zagrebačke tramvajske mreže. Na natječaj su pristigle dvije ponude, a u “austrijskom dvoboju” pobijedio je Strabag s ponuđenih 10,49 milijuna eura bez PDV-a. Objavijest o odabranom izvođaču radova objavljena je u golasniku javne nabave u srijedu, a rok za izgradnju pruge je 12 mjeseci od dana uvođenja u posao.
Podsjetimo, riječ je o prvom proširenju tramvajske mreže u Zagrebu nakon više od dva desetljeća. Nova pruga na Sarajevskoj cesti protezat će se u duljini od 2,25 kilometara, povezujući Aveniju Dubrovnik s Ranžirnim kolodvorom.
Uz tramvajsku prugu, projekt uključuje i proširenje Sarajevske ceste na tri prometne trake u svakom smjeru, zajedno s obostranim pješačkim i biciklističkim stazama. Taj posao dobio je GIP Pionir, a radovi su započeli u listopadu prošle godine.
Vrijedi spomenuti i da su duž trase planirana četiri nova tramvajska stajališta, dok će na južnom kraju kod Ranžirnog kolodvora biti izgrađeno okretište s objektom ZET-a.
Ukupna vrijednost cijelog projekta, dakle izgradnja ceste s komunalnom infrastrukturom i tramvajske pruge, procjenjuje se na 25 milijuna eura, a očekuje se sufinanciranje iz EU fondova u suradnji s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture.
Završetak cijelog projekta planiran je do kraja ove godine, no vrlo je izgledno da će biti probijen.
U natječajnom postupku sudjelovale su dvije tvrtke – Strabag d.o.o. i Swietelsky d.o.o., a ponuda Strabaga ocijenjena je kao ekonomski najpovoljnija.