Još niste dobili račun za plin? Iz E.ON-a poručuju što trebate napraviti

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Brojni Bjelovarčani žale se ovih dana kako u svojim poštanskim sandučićima nisu pronašli račune za plin za studeni. Mnogi od njih se pribojavaju da računi neće ni stići, već da će dobiti jedan veliki račun koji će teško moći podmiriti. Upravo zato smo E.ON upitali gdje su nestali računi i kada ih građani mogu očekivati. Njihov odgovor prenosimo u cijelosti:

“Račune za krajnje kupce kategorije kućanstvo koji imaju vlastiti plinomjer, E.ON Plin d.o.o. izdaje redovno i sukladno Općim uvjetima opskrbe plinom. Računi u navedenoj kategoriji za područje Bjelovara izdani su zaključno s datumom 16. prosinca 2024. godine.

Građani koji nisu zaprimili svoje račune, svakako pozivamo da nam se jave, nastavno na njihova prava definiranim Općim uvjetima opskrbe plinom i Uvjetima opskrbljivača E.ON Plin d.o.o. za opskrbu plinom u obvezi javne usluge. Naime, ako krajnji kupac ne zaprimi račun za isporučeni plin i o tome obavijesti Opskrbljivača, Opskrbljivač je dužan bez odlaganja i bez naknade izdati presliku računa.

Građani nas mogu kontaktirati pozivom na besplatni broj Službe za korisnike 0800 8777 radnim danom od 9-17 sati ili mailom na info@eon.hr, a sve dodatne informacije mogu pronaći na našoj web stranici www.eon.hr”, navode iz E.ON-a.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!