Tražite zvjezdanije noći, ugodnije uspone i autohtonije okuse? Doznali smo gdje vas sve to čeka
Zvjezdanije noći, Izvorniji okusi, Ugodniji usponi i Ležernije jahanje. Sve to dobit će budući turisti posjete li Bjelovarsko-bilogorsku županiju. Doživljaj više nova je poruka koja se odašilje turistima, a primarno su u fokusu oni s područja Zagrebačke županije, kojima treba pojasniti da i istočno od njih ima novo, neistraženo područje.
Novi vizualni identitet kojim će se, osim na domaćem, Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije predstavit će se i na postojećim stranim tržištima – slovenskom, srpskom, bosanskohercegovačkom te mađarskom, apstraktno prikazuje glavne turističke adute kraja – sunčane brežuljke, pitoma brda, park šume i termalne izvore.
– Kombinirali smo ideju o povratku u prirodu i bijeg od urbanih sredina, sa zdravljem. Njihovom kombinacijom pokazali smo da nudimo doživljaj više, odnosno odmor više. Potencijalnim posjetiteljima nudimo novu, neistraženu destinaciju, nudimo prirodan odmor, nudimo odličnu vrijednost za novac, ali i gostoljubivu destinaciju – poručio je Frane Ćupić iz tvrtke Logic, zaduženu za stvaranje novih marketinških identiteta županije.
Jaka kampanja iduće godine u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji
Ovo je logičan slijed događaja, rekao je direktor Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske, Marcel Medak.
– Sredstva za projekt smo osigurali kroz poziv Hrvatske turističke zajednice. Sljedeće godine s ovim ćemo materijalom raditi jaku turističku kampanju. Želimo prezentirati naš novi vizualni identitet, pozicionirati se na tržištu te ciljati građane Zagreba i Zagrebačke županije. Logično je, jer Zagreb nam je blizu, a mi im želimo biti alternativa – rekao je Medak pojasnivši da žele biti zanimljivi svim domaćim turistima.
Sredstvima Hrvatske turističke zajednice u ovaj je projekt, koji uključuje izradu novog logotipa, kreiranje nove web stranice i marketinšku kampanju, utrošeno 58 tisuća eura. Iduće godine kod krovne organizacije Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije prijavit će se za sredstva potrebna za snažnu promotivnu kampanju na domaćim i stranim tržištima.
Inače, prosječan boravak turista u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji je 2,87 noćenja, što nas stavlja na prvo mjesto 13 kontinentalnih županija, no mjesta za prostor u tim i brojnim drugim turističkim kategorija, županijska Turistička zajednica planira poboljšati novi vizualima.