Naša craft tjestenina iz brončanih kalupa osvojila hrvatsko tržište, njezin ‘tata’ otkrio nam je ključ uspjeha

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Na hrvatskom tržištu tjestenine od prošle se godine nalazi i bjelovarski brend Bronza. Radi se o nešto drugačijem pristupu tjestenini od onoga industrijskog, u proizvodnji se koriste posebni, brončani kalupi zbog čega se ova bjelovarska tjestenina može pohvaliti prirodnom bojom i grubljom teksturom.

Iza cijele priče stoji Bjelovarčanin Rudi Oškera, koji je Bronzu pokrenuo prije dvije godine.

-Ja sam odrastao u poduzetničkoj obitelji, moja obitelj se već 30 godina bavi proizvodnjom brašna, a također imaju i pekare. Nakon fakulteta sam shvatio da je poduzetništvo nešto bi ja mogao raditi, nešto što me i zanima i da imam nekakve vještine i iskustva da bih mogao nešto pružiti tržištu pa sam tako odlučio postojeću obiteljsku priču malo proširiti. Tražio sam kako bi mogao zadovoljiti domaće tržište nečime gdje postoji potražnja i tako je u fokus došla sušena tjestenina – kazao nam je vlasnik Bronza paste Rudi Oškera.

Proizvodnja

Prilikom proizvodnje Bronza paste koriste se brončani kalupi, specifičnost je to nekarakteristična za industrijsku proizvodnju.

-Naziv Bronza dolazi upravo iz tih brončanih kalupa jer to je nekakva specifičnost na koju smo se mi odlučili i u proizvodnji koristimo isključivo brončane kalupe – rekao nam je Rudi.

Ta specifičnost u proizvodnji kao rezultat donosi hrapaviju teksturu na tjestenini. Osobina je to koju će pravi gastroljupci cijeniti, a sugovornik nam je otkrio i zašto.

-U industrijskoj proizvodnji koriste se kalupi od teflona, a brončani kalupi specifični su po tome da daju proizvodu porozniju i hrapaviju teksturu koja onda kasnije pomaže da se umak ljepše sljubi i prijanja u tjesteninu. Sam proizvod čine nekako posebnijim, ljepšim, daje mu prirodnu boju i nekakvu razliku pa od toga i dolazi naziv brenda bronca – pojasnio je Rudi.

Receptura

Bronza pasta nastala je 2022. godine, kada je krenulo razvijanje brenda, pripremanjem i opremanjem proizvodnje i ostale aktivnosti koje prethode plasiranju proizvoda na tržište.

-Osim toga što su brončani kalupi u pitanju, mi u tjesteninu ne dodajemo jaja jer jednostavno nema potrebe za tim obzirom da tjesteninu radimo od vrlo kvalitetne durum pšenice koja je baš za proizvodnju tjestenine. Ona sama po sebi ima puno veći udio proteina od krušne pšenice tako da jednostavno nema potrebe za time – kazao nam je sugovornik i dodao kako se najkvalitetnije talijanske tjestenine također proizvode samo s vodom i brašnom.

-Stavljamo fokus i na dugi period sušenja, to je 25 sati i to je ključna stvar zato jer je tjestenina onda puno kvalitetnija i zadržava sve one nutrijente koje ta durum pšenica sama po sebi ima – dodao je Oškera.

Kako objašnjava sugovornik, naglasak na dužem sušenju nije slučajan, budući da tjestenina postaje lakša za želudac i lakše probavljiva u usporedbi s tjesteninama koje su sušene kraće te su na taj način izgubile dio kvalitete.

Probijanje na tržište i povratne informacije

Usprkos tome što je Bronza relativno mlad brend, proizvodi se mogu pronaći diljem Lijepe Naše.

-Za sada se Bronza može pronaći u gotovo svim Maxi i Super maxi Konzumima na području cijele Hrvatske, na polici hrvatskih proizvođača. Također, u maloprodajnim pekarama Oškera, u Zagrebu smo prisutni u velikom broju specijaliziranih trgovina domaćih proizvođača poput Mrkvice, Veronika delikatese, Friškoteka i te manje trgovine – rekao nam je Oškera.

Problema s plasiranjem je bilo puno, no sugovornik ističe kako su vjerovali u brend što im se na kraju isplatilo. Što se tiče povratnih informacija, pozitivne su i dolaze sa svih strana.

-Povratne informacije su meni baš jedno lijepo iznenađenje, stvarno su pozitivne i kapaju sa svih strana. Ljudi su lijepo prepoznali sve ono što ovu tjesteninu koju mi radimo čini tom zanatskom i ‘craft’ tjesteninom te da zapravo postoji razlika između klasične industrijske tjestenine koja je široko dostupna i ove tjestenine u koju mi stavljamo više pažnje i fokusa na detalje koji na kraju čine razliku – zaključio je naš sugovornik, vlasnik Bronza paste Rudi Oškera.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!