Ovu školu pohađa 73 učenika s poteškoćama, nadležni pronašli način kako pomoći svojim školarcima

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Ukupno 73 učenika s poteškoćama pohađa I. osnovnu školu Bjelovar, što je ravnateljici i cijelom stručnom timu bio poticaj za uređenje školske sobe za opuštanje i terapiju. Ideja je realizirana u suradnji s Natašom Đuran, direktoricom edukacije i projekata u tvrtki Profil Klett, gdje spajaju ideje i stvaraju znanje. Mogućnost opremanja tzv. senzorne sobe prihvaćena je objeručke.

– Zadnjih godina primjećujemo da učenici sve više imaju problema s kontroliranjem negativnih emocija i često ne znaju izraziti osjećaje. Prostorija za opuštanje zamišljena je kao mjesto gdje će se učenici naučiti nositi s negativnim emocijama, vježbati samoregulaciju i asertivnost te uz pomoć stručnih suradnika graditi samopouzdanje, pojasnila je Martina Supančić, ravnateljica I. OŠ.

Novac za opremanje prikupljen je tijekom velikog školskog humanitarnog sajma koji je bio idealna prilika za prodaju slika, kolača, karikatura, usluga poput manikure, tetoviranja, izrade frizura, pečenja palačinki i kokica. Svoj doprinos dali su svi, od učenika i njihovih roditelja, do učitelja, stručnih suradnika i domara.

– Davno smo izašli iz okvira kada se vjerovalo da se svakom djetetu pristupa na isti način i da su sva djeca jednaka. Prostorija za opuštanje dobila je smisao i puninu svega onoga što je u školi važno imati. Kako bi djeca s poteškoćama imala čvrsti oslonac, podršku i sigurnost, stručni suradnici u svome radu pružaju maksimum, zaključila je Nataša Đuran.

U prostoriji se nalaze relaksirajuće loptice, plakati za prepoznavanje emocija i samoregulaciju, lopte za održavanje ravnoteže i smirivanje, suza fotelje, kućica za „skrivanje”, podložak za ispoljavanje ljutnje, razni radni materijali te lutke za ruke i prste namijenjene dramatizaciji.

– Najviše imamo učenika s mješovitim poteškoćama pri učenju, a tu su i emocionalne poteškoće, poteškoće samoregulacije ili kontrole impulsa. Problemi odrastanja su složeni, dakle dijete koje u principu nema dijagnosticiranu poteškoću, može imati loš dan, težak period i slično. Za djecu kojima zbilja trebaju redovite vježbe ćemo napraviti raspored dolazaka u prostoriju, dok ćemo za ostale organizirati po potrebi, rekla je školska pedagoginja Zdenka Brebrić.

Prije svečanog otvorenja sobe za opuštanje, prigodan nastup izveli su pjevački zbor i učenička plesna skupina.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!