Slijedi revolucija u učenju: Nastavnici odlaze u klupe zagrebačkog Ekonomskog fakulteta
Ovih je dana u prostorijama Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu potpisan je Sporazum o suradnji između fakulteta i Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar. Sporazum su potpisali prof. dr. sc. Zoran Krupka, prodekan za kvalitetu i internacionalizaciju, izv. prof. dr. sc. Nikolina Dečman, prodekanica za poslovanje, te ravnatelj škole Vladimir Štefanec. Potpisivanju je prisustvovala i nastavnica ekonomske grupe predmeta Biljana Ilkoski.
Cilj suradnje je stručno usavršavanje nastavnika ekonomske grupe predmeta kako bi pratili najnovije trendove u ekonomiji, čime će se unaprijediti kvaliteta nastave. Dogovoreno je povezivanje učenika i studenata kroz studentske udruge na fakultetu, što će pridonijeti razvoju njihovih vještina.
Također, planira se organizacija Dana slobodne nastave Ekonomske i birotehničke škole, na kojima će gostovati istaknuti predavači i profesori s Ekonomskog fakulteta. Dogovorena je i suradnja s Europskim dokumentacijskim centrom pri Knjižnično-dokumentacijskom centru Ekonomskog fakulteta, koji će služiti kao referentna točka za pitanja o obrazovnom, ekonomskom i političkom životu u Europskoj uniji.
Ovo je treća visokoškolska ustanova s kojom Ekonomska i birotehnička škola uspostavlja suradnju
Naime, 2021. godine potpisan je Sporazum s Veleučilištem Bjelovar, koji omogućuje studentima programiranje aplikacija namijenjenih korištenju u nastavi. Tako je nastavnica Nikolina Stanivuković Medak, u suradnji s Veleučilištem, osmislila aplikaciju za vježbeničke tvrtke, koja je dostupna srednjim školama u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.
Surađuje se i sa Sveučilištem Algebra u Zagrebu. Tijekom prosinca 2023. godine, trideset i šest učenika Ekonomske i birotehničke škole sudjelovalo je u stručnoj edukaciji o vježbeničkoj tvrtki, dok su nastavnici imali dvodnevnu edukaciju o digitalnom marketingu. Sporazum s Ekonomskim fakultetom otvorit će nove mogućnosti usavršavanja, s ciljem poboljšanja nastavnog procesa i proširenja znanja izvan klasične učioničke nastave.