Ovo je najlakši način za prijavu komunalnog problema, a možete i uživo pratiti tko će ga i kada riješiti
Tragom poruke čitatelja regionalnog portala Klikni.hr koji nam se javio zbog, kako je naveo, lošeg stanja autobusnog stajališta u prigradskom naselju Prespa, u Gradskoj upravi provjerili smo hoće li, kada i tko reagirati na poslanu prijavu. Zanimalo nas je i koji je najbolji način za prijaviti taj i slične komunalne probleme. Iz gradske uprave preporučaju digitalni servis Gradsko oko.
“Gradsko oko funkcionira na način da putem aplikacije građani šalju fotografiju i opis problema, a potom se prijavljeni problem prosljeđuje nadležnoj ustanovi/tvrtki koja ga može i riješiti. Nakon što se problem prijavi, njegov status moguće je i pratiti putem aplikacije te se vidi tko je za rješavanje problema zadužen”, pojašnjavaju iz gradske uprave dodajući da se putem Gradskog oka može prijaviti i svaki drugi manji komunalni problem jer je to, ističu, najbrže rješenje.
“Morate imati na umu da sve ne može biti riješeno odmah te se rješava redoslijedom prijava, odnosno redom hitnosti, s obzirom da je prijava puno, pa se na otklanjanje problema ponekad čeka neko vrijeme. Također, građani probleme mogu prijaviti i komunalnim redarima”, napominju iz gradske uprave.
Što se pak tiče prijave građana putem Gradskoga oka vezano uz autobusno stajalište u Prespi, iz gradske uprave odgovaraju da su upoznati s tim problem te da su prijavu proslijedili PZC-u na daljnje postupanje.
Inače, Grad Bjelovar je prije nekoliko dana dao nalog PZC-u da provjeri stanje svih autobusnih stajališta prije početka nastavne godine pa vjerujemo da će i stajalište u Prespi biti sanirano, ističu iz gradske uprave.