Ljepote i turistički potencijali Moslavine moraju se brendirati
Predstavljanjem projekta brendiranja Moslavine i službeno je u srijedu počela turistička manifestacija “Moslavina – Skrivena zemlja”, kojoj je cilj bolja prepoznatljivost regije Moslavine na turističkom tržištu.
Predstavljanje projekta uz konferenciju za novinare, na turističkom imanju “Moslavačka priča” u Maloj Ludini, organizirala je Lokalna akcijska grupa (LAG) Moslavina u suradnji s turističkim zajednicama s područja regije, Čazme, Ivanić-Grada, Kutine, Popovače i Sjeverne Moslavine.
Projektom će se, rečeno je, turističkim organizacijama omogućiti korištenje alata koji će pomoći da destinacija i ponuda Moslavine bude prepoznatljiva i dostupna na internetu.
Konferenciji je uz goste i predstavnike jedinica lokalne samouprave bio nazočan i veći broj pojedinaca uključenih u turističku ponudu. Njih je pozdravio predsjednik LAG-a Moslavina Zlatko Babić te podsjetio na brojne investicije u javnu turističku infrastrukturu, koja je neophodna za turistički razvoj nekog područja.
Tako je spomenuo novi bazeni u Naftalanu, nove ulaze u Park prirode Lonjsko, odnosno Prijamni centar Repušnica i Crna roda u Osekovu, projekte iz programa NATURA 2000 u Čazmi, gdje se gradi prvi biobazen u Hrvatskoj, te projekt “Zeleni vrtovi Poilovlja” u Garešnici.
Kako bi navedene aktivnosti bile stručno usmjeravane i praćene, LAG Moslavina je prije godinu dana osnovao Koordinacijski Odbor za turizam čiji su članovi predstavnici navedenih turističkih zajednica i predstavnici struke iz privatnog i civilnog sektora.
Predsjednik Odbora Janko Kezele objasnio je kako i zašto je potreban projekt koji se predstavlja. Sva ta raznolikost regije Moslavine imat će veću dodanu vrijednost ako se nudi i predstavlja pod zajedničkim imenom, odnosno kao jedinstvena turistička destinacija i zbog toga je pokrenuta izrada “brend strategije”.
Voditeljica LAG-a Moslavina Anica Lenart govorila je o načinu financiranja projekta kroz program suradnje s još pet LAG-ova uz sufinanciranje kroz projekt “Turizmom razvijamo područje” EU sredstvima.
U okviru brand strategije osmišljen je vizual i slogan regije Moslavine, napravljena je ilustrativna turistička karta područja, ostali promotivni materijali, izrađen je promo video link, te web stranica moslavina.travel, na kojoj je objedinjena turistička ponuda Moslavine.
Manifestaciju “Moslavina – Skrivena zemlja”, otvorenom je proglasila državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta Sandra Herman, koja je upozorila kako nakon lijepog početka ima još mnogo posla i ulaganja. Najavila je i kako će za nastavak promidžbe kao i za projekte udruženih područja biti otvoreni javni pozivi, te dostupna financijska sredstva Ministarstva turizma, na koje će se turističke zajednice moći javiti. (Hina)