Umjesto sočnog čokoladnog kolača, Marušić medijima podijelio suhi biskvit
Bjelovarsko-bilogorska županija donijela je odluku o dodjeli financijskih sredstava za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2022. godini.
Kad se radi o portalima, najviše je dobio Klix d.o.o., 98.000 kuna, Pozitivni j.d.o.o., (Moj portal) 70.000 kuna, Bjelovar live d.o.o., 58.000 kuna, Bjelovar-info medij, 34.000, a Galea d.o.o. 20.000 kuna.
Od radija, najbolje je ocijenjen Alfa radio s 129.850 kuna, zatim Informativni centar – Hrvatska radio postaja Čazma d.o.o., 84.800 kuna, Krugoval Garešnica dobiva 39.750, Radio Daruvar d.o.o., 34.450 te Radio Grubišno Polje 29.150 kuna.
Grad Bjelovar bio je znatno izdašniji. Donio je odluku o odabiru i odobravanju sredstava iz proračuna Grada za 2022. za medijsko informiranje i promidžbu. Iznosi su u tablici.
Županijska politika štednje nije baš najbolje prošla kod nakladnika. Za razliku od “stečajnog upravitelja” Marka Marušića, bivši je župan Bajs obilato keširao izdavače. U samo pola godine, do gubitka izbora, iz županijske blagajne isplatio je 1,4 milijuna kuna raznim medijima. Kako je vidljivo iz podataka o plaćanjima dostupnih na stranicama županije, neke je ugovore u cijelosti isplatio već u siječnju prošle godine, unaprijed. Sretni su dobitnici bili Radio Terezija (80.000), Bjelovarski list (180.000), portal Bjelovarac (75.000) i Zvono (40.000). Sljedeće su isplate obuhvatile još 20-ak nakladnika.
Nova je vlast po preuzetim ugovorima do kraja godine platila još 304.514 kuna.
Ovogodišnje stezanje remena znatno je pogodilo medijske kuće. Ukupno dogovoren iznos financiranja je 598.000 kuna što je gotovo pet puta manje od Bajsove administracije u najboljim danima.
Malo je zadovoljnih takvom politikom županije, najavljuju se tužbe i prigovori, namanje njih pet. Županija je raspisala javni poziv, ocijenila ponude i medije te dodijelila novac koji je osigurala za tu namjenu. Bivši je župan imao “kriterije u svojoj glavi” i dijelio je pare po diskrecijskoj odluci, kako njemu odgovara.
Sutra: Tko su medijski gubitnici, a tko dobitnici