Bjelovarski župan među najpopularnijim kolegama na Facebooku
Portal župan.hr proveo je istraživanje tko su najpopularniji i najuspješniji župani na Facebooku.
Nakon što su istražili kako Facebook koriste gradonačelnici, te otkrili kako ih trećina još uvijek ignorira ovaj najmoćniji komunikacijski kanal s građanima, i ove su godine u kolovozu istražili kakva je situacija kod župana. Za razliku od prošlog saziva u kojemu pet župana nije koristilo Facebook, novi saziv očito je osvješteniji o važnosti i koristima izravne komunikacije s građanima pa službene FB stranice aktivno vodi 19 od 20 župana.
Trenutno uvjerljivo najpopularniji župan po broju fanova je istarski župan Boris Miletić koji je u kolovozu, kad je portal proveo istraživanje, imao 21.573 fanova (sad ih već ima preko 22 tisuće). Miletić je za župana izabran na svibanjskim lokalnim izborima, sa pozicije gradonačelnika Pule, pa je u našem prošlogodišnjem istraživanju bio i jedan od najpopularnijih gradonačelnika na FB-u.
Drugi je, sa preko 13.300 fanova, osječko-baranjski župan Ivan Anušić, ujedno i župan koji je u proteklih godinu dana najviše povećao bazu svojih fanova – za čak 46 posto.
Na trećem je mjestu primorsko-goranski župan Zlatko Komadina sa 6.279 fanova, koliko ih je imao u kolovozu, četvrti je virovitičko-podravski župan Igor Andrović sa 5.878 fanova a peti najpopularniji je sisačko-moslavački Ivan Celjak sa 5.806 fanova.
Gledamo li, pak, broj fanova u odnosu na broj stanovnika županija, najpopularniji je i dalje Boris Miletić, na drugom je mjestu Igor Andrović, treći je Ivan Anušić, četvrti bjelovarsko-bilogorski župan Marko Marušić, a peti ponovo Ivan Celjak, piše župan.hr.
– Komunikacija preko Facebooka mi je važna i zahvalan sam na povjerenju koje me ujedno obvezuje da se još više trudim građanima približiti dio onoga što radimo. Facebook je za političare vrlo koristan alat u razmjeni informacija. Sviđa mi se brza povratna informacija i otvorenost te prijedlozi na koje nastojim odgovoriti kad god uhvatim vremena. Mislim da uvijek treba zadržati kontakt s terenom, čuti kako građani vide neku situaciju i potez, a ne da im se obraćamo samo tijekom predizbornih kampanja, rekao je Marušić.