Žurni sastanak Hrebaka i Marušića – traži se birokrat zbog kojeg su radovi na čekanju
Dok radovi na dionici brze ceste od Farkaševca prema Bjelovaru duge pet kilometara (do Breze) idu planiranom dinamikom, druga dionica od gotovo 12 kilometara stoji. Ugovor je potpisan, osigurano gotovo 290 milijuna kuna, a sve je stalo.
Kako doznajemo u Hrvatskim cestama, izvoditelj radova za poddionicu 2 nije uveden u posao. Naime, netko se žalio na odluku o odabiru za nadzor.
Međutim, osim žalbe na odabir tvrtke za nadzor, zbog koje se ne može dugo odgoditi početak radova, čini se da to nije jedini problem. Naime, navodno nisu riješeni imovinsko-pravni odnosi za četiri čestice na trasi ceste.
Upalio se alarm u Gradu, ali i u Županiji. Gradonačelnik Hrebak sanja i najavljuje brzu cestu godinama i odlučan je posao dovesti do kraja.
-Bdijem nad tom cestom već četiri godine, suradnja po pitanju ceste prema Bjelovaru je krenula bržom dinamikom kad je Plenković postao premijer, a HSLS partner u Vladi. Tijekom izborne kampanje i Gordan Jandroković i ja zagovarali smo cestu prema Bjelovaru. Još kao saborski zastupnik i gradonačelnik pokrenuo sam inicijativu da se otvori dio do Farkaševca i da se obnovi cesta kroz Prgomelje i Gudovac, kaže Hrebak.
-Tad smo zajednički uložili 30 milijuna kuna i do danas je to omiljeni način Bjelovarčana da stignu do Zagreba iako su se mnogi tada sprdali sa takvim privremenim rješenjem. Da, čuo sam da administracija malo kasni i da će izdavanje građevinske dozvole potrajati koji tjedan duže, ali za nas Bjelovarčane je najvažnije da je nabava provedena i da je potpisan ugovor sa izvođačima radova, optimističan je gradonačelnik.
Kada je saznao da postoji problem, obavijestio je i župana Marušića te kontaktirao nadležno Ministarstvo i Hrvatske ceste. – S njima imamo dobru suradnju i spremni smo staviti svoje resurse na raspolaganje da pomognemo ako će trebati. Već u srijedu smo organizirali sastanak kod župana s navedenim institucijama i vjerujem da ćemo naći rješenje da se ubrzaju procesi i da doista izvođači, koji su spremni, krenu raditi završnih 12 km ceste vrijedne gotovo 300 milijuna kuna, zaključuje Hrebak.