COVID CALL CENTAR Telefon ne prestaje zvoniti, pitanja je puno

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

BJELOVAR – Ovih dana Zavod za javno zdravstvo Bjelovarsko-bilogorske županije oformio je pozivni centar za sve one koji su suočeni s koronavirusom. Potreba za pozivnim centrom nastala je zbog povećeg broja oboljelih koji je doveo do pritiska na sve županijske Zavode i njihove službe za epidemiologiju, kaže specijalizant Vedran Šćuric iz Zavoda za javno zdravstvo BBŽ.
– Kada dobijete 50, 100 ili 150 oboljelih, morate razgovarati sa svakim od njih, ali i s njihovim kontaktima, što je kadrovski nemoguće. Zato smo dobili uputu da oformimo call centar. On služi oboljelima i kontaktima oboljelih. Naime, postoji privremena mjera da kada epidemiolog ili obiteljski liječnik stupi u kontakt s oboljelim, ta osoba sama kontaktira svoje kontakte i obavještava ih da oni također moraju u izolaciju – rekao je Šćuric.
Pitanja na koja kontakti i oboljeli mogu dobiti odgovore su: koji je postupak za osobe u izolaciji, tko od ukućana i poznanika treba biti u izolaciji, trebam li se testirati i slično. Odgovori na ta pitanja redovito se daju jer, kaže Šćuric, telefoni stalno zvone.
– Poziva ima redovito i telefoni otprilike stalno zvone. Radno vrijeme call centra je od 8 do 20 sati. Centar je sada otvoren, no nemamo uvid o tome do kada će to trajati. To određuje Stožer ili Hrvatski zavod za javno zdravstvo – kaže Šćuric.
Podsjetimo, broj pozivnog centra je 043 247 201. (D. Aleksić)

PODIJELI S PRIJATELJIMA!