Izglasan najveći proračun u povijesti Grada. Evo tko je glasao protiv i zašto…
Izglasan je gradski proračuna Grada Bjelovara za 2023. godinu koji iznosi 51 milijun eura. Gradski vijećnici su proračun koji je gradonačelnik Hrebak predstavio javnosti još jučer izglasali u omjeru 14 za, jedan suzdržan – Mateo Horvat, a protiv su bili Jasna Višnjević i Damir Bajs.
Za raspravu po pitanju proračuna javio se Damir Bajs.
-Na konferencijama za medije najavljivali ste realizaciju nekih projekata kojih u proračunu nema, poput šeste osnovne škole, studentskog doma i drugih. Također, u proračunu nema niti Termi Bjelovar, a u projekcijama za 2024. i 2025. godinu pod tom stavkom stoji nula. Znam da se izmjenama i dopunama proračun može naknadno mijenjati i ne mislim da je jedina odgovornost na Gradskoj upravi, jer Vlada i resorna ministarstva kasne s natječajima. No, molim objašnjenje zašto nema glavnog projekta, a to su naravno toplice, jer znamo da je taj natječaj već otvoren. Također, očekujem da ste optimisti i da će ovaj projekt proći, jer ste dio vladajuće većine u Saboru – kazao je Damir Bajs.
Gradonačelnika Hrebaka je na zadnji dio obraćanja Bajsa poprilično žustro reagirao.
-Ovo od gospodina Bajsa nisam očekivao. U trenutku dok je javni natječaj u proceduri, on nam zove OLAF u Bjelovar. Pitate me jesam li se dogovorio terme jer sam dio vladajuće većine. Jeste li normalni? Tako se Tolušić dogovarao. Pitate me jesam li optimističan, jesam. Jesam li se dogovorio, nisam. Zbog takvih stvari se ide u Remetinac. Ne znam jeste li vi nešto tako dogovarali pa imate iskustva, ali ja nemam. Mogu dogovarati cestu, ali nešto što je dio javnog natječaja ne mogu. Ne znam jeste li svjesni što ste sad izgovorili – uzrujano mu je odgovorio Hrebak i dodao da toplica nema u proračunu jer su prijavitelji projekta Terme Bjelovar, a ne Grad Bjelovar. Također je naveo da nema škole u proračunu jer nije realno očekivati da projekt krene u idućoj godini, ali ako dođe do promjene da će se vrlo lako uvrstiti.
Vijećnici su usvojili i sve ostale točke dnevnog reda.