Država osigurala nove milijune za vrtiće, evo tko na njih ima pravo
Središnji državni ured za demografiju i mlade pozvao je razvijenije gradove, osnivače vrtića, da se prijave na Javni poziv vrijedan 6,6 milijuna kuna, (877.247 eura), za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u ovoj godini.
Poziv je upućen gradovima od V. do VIII skupine indeksa razvijenosti koji ulažu značajna sredstva u predškolsku djelatnost.
Među gradovima koji se nalaze u tim skupinama su, primjerice, Drniš, Ogulin, Metković, Gospić, Ivanić-Grad, Vinkovci, Dugo Selo, Jastrebarsko, Pag, Osijek, Novi Vinodolski, Solin, Šibenik, Bakar, Bol, Brela, Makarska, Mali Lošinj, Medulin, Pula, Rijeka, Split, Varaždin, Zadar, Zabok, Zagreb itd.
Financijska potpora dodjeljivat će se prema broju djece upisane u dječji vrtić u tekućoj pedagoškoj godini, dakle od 1. rujna 2022. do 31. kolovoza 2023.
Potpora po djetetu 500 kuna mjesečno
Financijska potpora po djetetu iznosi 500 kuna, odnosno 66,36 eura mjesečno.
Najviši iznos koji može biti odobren pojedinačnom prijavitelju iznosi 412.500 kuna (54.748 eura) za najviše 75 djece za razdoblje od 11 mjeseci u pedagoškoj godini od 1. rujna 2022. do 31. kolovoza 2023.
Javni poziv ima modalitet otvorenog trajnog Poziva, rok za podnošenje prijava ističe danom iscrpljenja raspoloživih financijskih sredstava.
Obavijest o obustavi i/ili zatvaranju Poziva Središnji državni ured će pravovremeno objaviti na svojim mrežnim stranicama.
Gradovi osnivači vrtića prijave šalju isključivo poštom u zatvorenoj omotnici.
Prijave koje pristignu na Javni poziv obrađivat će se po redoslijedu zaprimanja. Kod podnošenja prijave omotnica mora imati jasno i čitljivo naznačeni datum i vrijeme (sat i minute) slanja prijave, napominje Središnji ured.
Aktualni poziv nastavak je potpore koju Ured daje gradovima i općinama u provedbi predškolskih programa unatrag tri godine.
Ljetos je za poboljšanje materijalnih uvjeta u dječjim vrtićima dodijelio gotovo 11 milijuna kuna za stotinjak slabije razvijenih gradova i općina. (Hina)
Foto: Klikni.hr