HREBAKOV REFERENDUM Jedna objava u par sati „pomela“ Facebook

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

BJELOVAR – „Jeste li za izgradnju bjelovarskih toplica? Za – Dario Hrebak. Bajs i SDP nisu“. Ovu je jučerašnju Facebook objavu bjelovarskog gradonačelnika, ilustriranu njegovim te portretom bjelovarsko-bilogorskog župana Bajsa, u samo nekoliko sati na Facebooku vidjelo preko 50 tisuća korisnika, a podijeljena je gotovo 640 puta. Svojevrsni Hrebakov referendum o toplicama zaradio je i oko 250 komentara u kojima su mu građani uglavnom poručili kako se slažu s već donesenom odlukom o izgradnji toplica. Povod za objavu bila je jučerašnja pressica gradske oporbe koja se tom projektu usprotivila te najavila kako na današnjoj sjednici Gradskog vijeća neće podržati osnivanje tvrtke Terme Bjelovar koja bi ubuduće trebala voditi brigu oko realizacije izgradnje termi u Velikom Korenovu.

No, osim što je spomenutom objavom dokazao kako ima podršku dijela javnosti za provedbu novog projekta, Hrebak je ovime još jednom pokazao kako pripada novoj generaciji političara kojima su društvene mreže jedan od glavnih medija za prezentaciju ideja i stavova i za komunikaciju s građanima. Priznaje kako ga je i samog iznenadio jučerašnji angažman Facebook zajednice.

-S obzirom da je HSLS mala stranka koja nema puno novca, i prije nego što sam postao gradonačelnik, u kampanji, oslonio sam prvenstveno na komunikaciju putem društvenih mreža, što se pokazalo kao odlična stvar. I ranije su moje objave izazivale puno reakcija, no nikad ovoliko. Ovo me je ugodno iznenadilo, posebice stoga što su svojim komentarima i podjelama građani potvrdili kako se, unatoč protivljenju SDP-a i Damira Bajsa, slažu s izgradnjom toplica u Korenovu – poručio je Hrebak. Kritike oporbe da previše „visi“ na društvenim mrežama ne brinu ga previše.

-Da, govorili su mu da sam više na Facebooku nego na terenu, no mislim da dobro radim i jedno i drugo. Građani ovako znaju da do mene mogu doći u svakom trenutku, a ono u što također mogu biti sigurni jest to da zaista ja stojim iza svake objave i poruke – kaže Hrebak.

Prednosti društvenih mreža u komunikaciji s potencijalnim biračima polako prepoznaju i drugi lokalni političari, pa na njima često objavljuju, primjerice, šef HDZ-a BBŽ Miro Totgergeli, predsjednik SDP-a BBŽ Tihomir Jaić, koprivnički gradonačelnik Mišel Jakšić, njegov čazmanski kolega Dinko Pirak i drugi. S druge strane, neki, poput virovitičkog gradonačelnika Ivice Kirina, uopće nemaju profile na društvenim mrežama te preferiraju tradicionalne medije, poput novina i radija.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!