Udruga potrošače informirala o njihovim pravima i obvezama
BJELOVAR – U prosincu mnoge zahvati šoping groznica, ali i u njoj se treba držati nekih pravila posebice ako kupujemo primjerice televizor. Nije neobično naime da se neki od uređaja brzo pokvari.
-Ako je on dobio papire ukoliko dolazi do kvara u garancijskom roku ne mora nositi televizor kod servisera već treba otići do trgovca i u pisanom obliku predati da je tv u kvaru i trgovac tada mora sve dalje riješiti u roku od 45 dana – tumači predsjednik županijske udruge za zaštitu prava potrošača Slavko Tremski.
To je Tremski građanima tumačio na bjelovarskoj tržnici na kojoj je objasnio i rješenje još jednog čestog potrošačkog problema – raskida ugovora s teleoperaterom. Postoje situacije u kojoj se taj ugovor može raskinuti bez naknade, a to je kada operater nije u stanju isporučiti ugovoreno.
-Radi se o brzinama, o jačini ili ako nema interneta, veze su loše – navodi Tremski.
Drugi slučaj je kada građanin seli u područje u kojem mu ta usluga ne može biti pružena.