Oni koji ne žele na vjeronauk, moći će izabrati predmet nazvan “Kritičko razmišljanje”?
Završen je postupak odabira članova radne skupine koji bi trebali izraditi prijedlog kurikuluma novog nastavnog predmeta namijenjenog osnovnoškolcima koji ne upisuju vjeronauk, donosi Jutarnji list.
“Kritičko mišljenje” radni je naziv predmeta koji bi u osnovnim školama trebao biti alternativa vjeronauku. Kroz novi predmet učenici bi trebali razvijati vještine kritičkog zaključivanja, korištenje valjanih argumenata u raspravi, razvijati jezične kompetencije, izgrađivati samopouzdanje i stjecati kompetencije kojima će lakše rješavati kompleksne probleme.
Kandidati za radnu skupinu birani su na javnom natječaju tijekom kojega je u sustavu zabilježeno više od 650 pokušaja prijava. Od toga se uspješno prijavilo 70 kandidata. Javnim natječajem biralo se deset kandidata, a selekcija je dana u ruke Ekspertnoj radnoj skupini (ERS).