Napokon je ekipa ugledala svjetlo na kraju tunela, ali…

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Još nisu stigli svi računi pa tako ni završni obračun nije gotov, ali prema svim dostupnim podacima, Jesenski bjelovarski sajam u Gudovcu bio je uspješan i najava je oporavka te županijsko-gradske tvrtke.

Više od 20 tisuća posjetitelja ovogodišnje priredbe negdje je 70 posto posjeta i prihoda od prije dvije godine kad nije bilo covid potvrda i testiranja posjetitelja. – Da mi je netko prije rekao da ćemo imati takav odziv izlagača i posjetitelja, odmah bih potpisao čak i manje brojke, kaže Zlatko Salaj, direktor Sajma.

Posebno je zadovoljan jer je plaćene i potrošene predujmove za neodržani Proljetni sajam 2020. u iznosu od 900 tisuća kuna većim dijelom uspio vratiti uslugom na ovom sajmu. Tako je dug smanjen za pola milijuna, a preostali dio Salaj namjerava „vratiti“ uslugom na sljedećim sajmovima.

Velik problem novoj upravi predstavlja i kredit od 500 tisuća kuna koji treba vratiti do kraja godine. Vraćen je dio, ali ostaje još 300 tisuća, a tog novca trenutačno nema. Dug od milijuna i pol kuna ipak je prepolovljen, veći dio podmirit će se uslugom izlagačima, ali dio će trebati vratiti u kešu.

Umjesto plakanja, ekipa na Sajmu priprema pčelarsko vinski sajam u veljači koji je proteklih godina bio odlično posjećen te već ima spremne marketinške pakete za proljetnu i jesensku priredbu. – Uspije li Proljetni sajam na razini ovog prošlog, mogli bismo reći da će naša tvrtka moći normalno funkcionirati, oprezno je optimističan Salaj napominjući kako će ipak trebati neka financijska injekcija krajem ove ili početkom sljedeće godine.

Atmosfera se na Sajmu promijenila, zaposlenici opet primaju normalne plaće koje su prije bile dostupne samo direktoru i tajnici dok su drugi bili na minimalcu bez prava pristupa uredima.

Da nikad ne bude dosadno uvijek se pobrine netko od klijenata pa je tako jedna tvrtka koja je odustala u posljednji čas zbog covid situacije unutar svoje tvrtke poslala pismo svima da im Sajam utjeruje harač jer traže uplatu od 750 kuna. Cijena prostora na Sajmu bila je 5.000 kuna, a ovaj iznos je paušal jer je klijentu prostor pripremljen, njegovo je ime u katalozima… i Sajam je imao trošak. Na sreću, od desetak tvrtki koje u morale odustati od Sajma, samo je jedan koji ne priznaje taj simbolični trošak pripreme.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!