Najslađa bjelovarska tvornica godinu zaključila s gubitkom
Iz naslova ste već mogli pretpostaviti da se radi o našem Koestlinu, ali nažalost vijesti koje nam dolaze iz tvornice slastica i Zagrebačke burze nisu dobre.
Iz revidiranog financijskog izvješća koje je objavljeno na Zagrebačkoj burzi jasno se da iščitati kako je Koestlin nakon oporezivanja prethodnu godinu zaključio s gubitkom od 3,4 milijuna kuna.
Ipak nije sve toliko loše kako se možda čini kada se pogledaju samo zaključne brojke. Prošlu je godinu u Koestlinu, kao i u mnogim drugim tvrtkama obilježila pandemija, no bez obzira na koronavirus bjelovarska je tvrtka zabilježila porast prodaje na stranim tržištima, ali dogodile su se i određene investicije.
Čak 6,3 milijuna kuna uloženo je u infrastrukturu, postrojenja, opremu i uređaje. Najveći dio investicije uložen je u novu halu za čokoladiranje čajnih peciva. Također, dobar dio ulaganja koristi se za rebrandig, moderan i kvalitetan dizajn i funkcionalnost ambalaže bjelovarskih slastica te marketinške aktivnosti, a sve to kako bi Koestlin ostao prepoznatljiv na tržištu.
Prodaja na inozemnom tržištu porasla je za četiri posto, a prihod od inozemne prodaje dosegao je 76 milijuna kuna.
Na domaćem je tržištu ostvareno 59 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je 17 posto manje u odnosu na godinu ranije. Taj se pad pripisuje utjecaju koronavirusa, a on je utjecao i na smanjenje broja radnika.
Koestlin je na kraju 2020. godine zapošljavao 372 radnika, što je 76 ljudi manje u odnosu na kraj 2019. godine. Ove godine Uprava tvrtke očekuje 12 posto manju proizvodnju, ali i 12 posto manju realizaciju u odnosu na 2020. godinu.
Ako podvučemo crtu na kontu možemo laički zaključiti kako se Koestlin u ovo vrijeme pandemije koja uzrokuje nesigurnost i nestabilnost tržišta zapravo drži jako dobro u odnosu na neke druge strane i domaće konkurente.