[FOTO] Baby beef i Franz su u Bjelovaru priredili pravu mesnu gozbu

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

BJELOVAR – 800 burgera i više od sto kilograma mesa pripremili su i podijelili Udruga tovljača junadi Baby beef i restoran Franz na bjelovarskom korzu kroz Gastro fest i to kako bi promovirali domaću junetinu. Za bjelovarski restoran i inače nema dileme, domaće namirnice imaju prednost.

-Mi surađujemo već sedam godina i osim ramsteka, radimo burgere od čiste junetine, teletinu i junetinu koristimo i na domjencima. Suradnja bjelovarskih restorana s OPG-ima je na zavidnom nivou. Ne samo da podržavamo Baby beef nego i uzgajivače povrća, voća, piletine i svega ostalog što nam je u blizini – ističe Srećko Koljić iz Franza.

Mesne delicije ovoga su puta zamirisale sjeverni dio korza, a Gastro festom koji je nakon Križevaca po prvi puta stigao u Bjelovar željeli su osvojiti nepca i onih koji možda nisu česti gosti restorana.

-Želimo mladima približiti proizvode od junećeg mesa i hrvatsku junetinu i dati im do znanja da je i nešto što možda nisu okusili jednako dobro kao i neki drugi proizvodi – kaže član Baby beefa Matija Raič.

U Udruzi Baby beef koja drži oko 90 posto domaćeg tovnog govedarstva se nadaju da će im upravo ovakve promotivne akcije osigurati i snažnije prisustvo na domaćem tržištu.

-Mi dobivamo utakmice na gostujućim terenima, ali gubimo na domaćem terenu. Zato i organiziramo ovakve događaje da bi ljudima pokazali ono što proizvedemo i da ih upoznamo s tim da je to proizvedeno samo nekoliko kilometara od centra nekih gradova – kaže tajnik udruge Nikola Pavičić.

Većina domaće junadi završava na arapskom tržištu, u Libanonu i drugim zemljama Magreba, ali i u Italiji kao jednom od najzahtjevnijih tržišta, a sudeći po redu na bjelovarskom korzu hrvatska junetina itekako godi i ovdašnjim okusnim pupoljcima.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!