Počinje projektiranje zapadne obilaznice, evo kuda će prolaziti
Hrvatske ceste učinile su važan korak prema izgradnji zapadne obilaznice i dovršetku bjelovarskog prstena uz pomoć kojega bi se tranzitni teretni promet maknuo iz samog centra bilogorske metropole.
Uz dovršetak izgradnje brze ceste od Zagreba pa sve do Virovitice, odnosno Terezina Polja i mađarske granice, izgradnja zapadne obilaznice svakako je prometni prioritet i stoga svaka nova veseli barem u jednakoj mjeri koliko je ustvari otužno da je posljednji dio gradske obilaznice, onaj od Lidla preko Luga do Trojstvenog Markovca dovršen 2017. godine.
Kako bilo, zapadna gradska obilaznica, prema planu Hrvatskih cesta, trebala bi voditi od spoja brze ceste u Gudovcu, pa iznad Novih Plavnica prema sjeveru, nadvožnjakom iznad pruge Bjelovar – Zagreb, pa rotorom na spoj s Križevačkom cestom i iznad Hrgovljana rotorom pored Spomen-područja Barutana.
U ovoj fazi Hrvatske ceste raspisale su natječaj za izradu idejnog rješenja i Studiju o utjecaju zahvata na okoliš, što znači da je realizacija te 6,7 kilometara duge ceste koja život znači još uvijek na dalekom štapu, odnosno da gotovo i ne postoji šansa da se završi prije nego brza cesta dođe do Bjelovara. Uz pretpostavku da će se to doista i dogoditi najkasnije početkom 2026. godine, kako je to i planirano.